پلاک 14
دستنوشته ها ی یک خبرنگار

 

 روزی برای دیدار با آیت الله حسن زاده آملی به منزل ایشان رفته بودم .وقتی خدمت ایشان رسیدم درمعرفی خود اظهارکردم که از کرج هستم.آقا تا این مطلب را شنیدند فرمودند: شما چرا قدر مردان خود را نمیدانید؟! ...بعد ازاین سخنان ایشان برخاسته و درحالی که درحیاط منزلشان قدم میزدند حالت متفکرانه ای بخود گرفته و زیرلب زمزمه ای میکردند که خوب نمیشندیم اما درجایی تُن صدای خود را بالاتر برده و دائم اینرا تکرار میکردند که :
کرج،کرج ،کرج بر وزن فرج،فرج ،فرج



ادامه مطلب


نوشته شده در تاریخ شنبه 18 فروردين 1390 توسط علی جعفری

برچسب ها: آیت الله حسن زاده کرج میلانی نژاد کوفه آخرالزمان قیام امام زمان 

 

عارف گفت: این شهر حتما امشب اسیر خشم خدا میشود ولی با اصرار این مرد مجبور شد شب را درخانه او میهمان شود شب هنگام عارف ازخواب بیدار شد تا نمازشب بخواندقدم قدم به سمت حیاط حرکت کرد تا وضو بگیرد .بسم الله گفت و شروع به شستن دستهایش کرد ومشتی آب برداشت تا صورتش را از غبار خواب پاک کند اما وقتی همزمان آب را به صورتش میریخت صورتش را بالاگرفت و خشکش زد.



ادامه مطلب


نوشته شده در تاریخ شنبه 25 اسفند 1389 توسط علی جعفری

برچسب ها: عارف کرج نمازشب زلزله فساد 

 

هم کلام شدن با ايراني ها خشم اين افسر را بهمراه داشت برای همین عراقی ها باوجود اینکه علاقه داشتند به ایرانیها نزدیک بشن ازترس نمیتونستن به ما نزدیک بشن. چند روز بعد اما اتفاق عجیبی افتاد...
افسر عراقی ازصبح حال و هوای دیگه ای داشت انگار میخواست چیزی بگه ولی نمیتونست . پیش خودم فکرمیکردم اینبار به کی میخواد گیر بده برای صحبت کردن باایرانیها خدا میدونه ! اما وقتی زبان باز کرد واقعا داشتم تعجب میکردم



ادامه مطلب


نوشته شده در تاریخ شنبه 12 اسفند 1389 توسط علی جعفری

برچسب ها: داستان کوتاه افسرعراقی تفحص پیشانی بند 

کبوتر حرم امام رضا این داستان رو خیلی وقت بود میخواستم بنویسم ولی فرصتش پیش نمیومد.ماجرای این داستان کاملا واقعیه و درسال 80اتفاق افتاده منتهی اسامی رو تغییردادم .

این ماجرای واقعی یک عشق است که بدلیل کم توجهی و تعیین معیارهای غلط باپیشمانی همراه شد.ماجرایی که شاید هیچ وقت از ذهن بازیگران آن پاک نشود...




ادامه مطلب


نوشته شده در تاریخ شنبه 11 اسفند 1389 توسط علی جعفری

برچسب ها: داستان آموزنده مشهد اینترنت امام رضا 

جریان 14مارس با حمایت 71رای نمایندگان پارلمان بعنوان اکثریت جامعه سیاسی لبنان این انتظار را هدف گذاری کرده بود که با اعلام رای سیاسی دادگاه فرمایشی رفیق حریری بتواند حزب الله را از صفحه شطرنج سیاسی این کشور مات نماید.

که البته این امر با صدور رای مذکور وحمایت از پیش تعیین شده آمریکا و عربستان دور ازنظر نبود.اما آنچه موجب برهم زدن معادلات سیاسی لبنان شدتیزهوشی جریان 8مارس با رهبری حزب الله بود.
 




ادامه مطلب


نوشته شده در تاریخ شنبه 6 بهمن 1389 توسط علی جعفری

برچسب ها: حزب الله لبنان نخست وزیر 14مارس جریان 8مارس  

چوبم رو از زمین برداشتم و گله رو هی کردم طبق معمول بز سیاه گله جلو بود اما وقتی خواستم از نهر عبورش بدم ازجاش تکون نمیخورد "زبل" هم پشت گله هی پارس میکرد تا گله از هم دور نشن ولی نرفتن بز سیاه گله داخل آب هم برام عجیب بود وهم اینکه داشت کلافه ام میکرد .

دست هاش رو بلند کردم تا به زور داخل آب بفرستمش ولی حیوون زبون بسته نمیرفت که نمیرفت انگار از چیزی ترسیده بود.




ادامه مطلب


نوشته شده در تاریخ شنبه 7 دی 1389 توسط علی جعفری

برچسب ها: داستان کوتاه درس بزگله روستا 

 

 
دراین ماجرا امام خمینی (ره)و آیت الله شبیری زنجانی دردیداری با شیخ حسنعلی نخودکی از ایشان تقاصای علم کیمیا مینمایند ولی ایشان پاسخ میدهند:اگر ما «کیمیا» به شما بدهیم و شما تمام کوه و در و دشت را طلا کردید آیا قول می دهید که به جا استفاده کنید و آن را حفظ کنید و درهر جائی به کار نبرید؟امام دراین لحظه سر به زیر انداختند و با تفکری میگویند: نه نمی توانم چنین قولی بدهم...



ادامه مطلب


نوشته شده در تاریخ شنبه 3 دی 1389 توسط علی جعفری

برچسب ها: حسنعلی نخودکی کیمیا حرم امام رضا سوره طلاق امام خمینی شبیری زنجانی 

 

تنها درجزیرهچند ساعتی از این ماجرا میگذشت ولی مرد هنوز روی زمین دراز کشیده بود و نمیدونست کجاست وچه بلایی سرش اومده ولی لباسهاش دیگه خشک شده بود اشعه خورشید که راست روی صورتش میتابید اذیتش میکرد.
آروم سرش رو بطرف بالا خم کرد و تصویر درختانی که معمولا در جزایر دیده میشن بصورت معکوس در نظرش ترسیم شد یه نگاه به اطرافش انداخت ولی جز دریا و ساحل چیزی دیده نمیشد .تا چشم کار میکرد آب بود و آب ...
بخودش که اومد یادآور شد که چه بلایی سرش اومده .



ادامه مطلب


نوشته شده در تاریخ شنبه 26 آذر 1389 توسط علی جعفری

برچسب ها: داستان کوتاه امید به خدا 

هفتمین نشست امنیت منطقه ای درحالی با عنوان «گفتگوی منامه» در پایتخت بحرین آغاز به کار کرد که منطقه در روزهای اخیر باشک خبری سنگینی بنام افشای اطلاعات روابط خارجی آمریکا بویژه برخی کشورهای عربی ازسوی سایت ویکی لیکس مواجه بود.
اگر چه اتهام زنی با هدف تخریب روابط رو به گسترش کشورهای اسلامی بویژه در بخش عربی –ایرانی یکی از محورهای اصلی این افشاگری محسوب می شود اما موضع روشن ایران نسبت به آنچه این سایت آن را افشاگری نامید موجب شد تا بمب دست ساز پنتاگون برای منطقه خنثی شده تحویل مقامات نظامی آمریکایی در کشورهای اشغال شده ازسوی ایالات متحده گردد.



ادامه مطلب


نوشته شده در تاریخ شنبه 13 آذر 1389 توسط علی جعفری

برچسب ها: ویکی لیکس اجلاس منامه دیوید پتریوس جمیزجونز دیپلماسی خارجی 

 

 
تری جونزازسویی دیگر شاهد اظهارات برخی مسلمانان خائن مبنی بر عدم ارتباط مباحث قرآن به وحی و برگرفته شدن متون قران از احساسات درونی رسول گرامی اسلام (ص) هستیم
پروزه مذکور را درواقع میتوان سومین پروژه صهیونیستی علیه مسلمانان و درجهت ترویج اسلام ستیزی در غرب پس از توهین به پیامبر اعظم(ص) و حجاب زنان مسلمان بعنوان یکی از نمادهای اسلام معرفی کرد.
وقوع این ماجرا را باید درکنار تقدیر سران آمریکا از توهین کننده به ساحت نبی گرامی اسلام (ص) و همچنین برنامه ریزی برای راه اندازی عید فطر خونین علیه مسلمانان در دو ایالت آمریکا به نظاره نشست تا ابعاد این پروژه وضوح بهتری برای بیننده به ارمغان بیاورد.
 



ادامه مطلب


نوشته شده در تاریخ شنبه 20 شهريور 1389 توسط علی جعفری

برچسب ها: قرآن سوزی شعبان بی مخ تری جونز  
صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 9 صفحه بعد
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Blog Skin