پلاک 14
دستنوشته ها ی یک خبرنگار

هالیوود در سال 2002یک سریال استراتژیک را ساخت که براساس آن آمریکا برای اولین بار شاهد حضور یک فرد سیاهپوست در راس قدرت و کاخ سفید میشود(که این مسئله اتفاق افتاد) درادامه این سریال مامورین امنیتی این کشور وشخص رئیس جمهور بخاطر مشکلات داخلی درگیر یک جریان پیچیده تروریستی میشوندکه دراین میان فردی با تلاش برای ورود به واشنگتن دیسی سعی میکند عملیاتهای تروریستی گسترده ای را انجام دهد....
 




ادامه مطلب


نوشته شده در تاریخ چهار شنبه 1 آبان 1390 توسط علی جعفری

برچسب ها: ایران آمریکا  اف بی آی تروریست منصورارباب سیار  سپاه قدس 

مردان کاخ سفید آنقدر از او میترسند که درمیان لیست محرمانه خود نام اورا بعنوان مهمترین مانع پیشرفتهای آمریکا درجهان علنا فریاد میکشند و ازکنگره میخواهند طرح ترور حاج قاسم را رسما تصویب و ابلاغ نمایند.این عصبانیت بااین جملات ترسیم میشود که : "قاسم سلیمانی بسیار سفر میکند... تکان بخورید... تلاش کنید او را بکشید".
به اذعان تمام رسانه های غربی که از حاج قاسم نوشته اند،هرجا آمریکا پامیگذارد قبل از آنها این جای پای سردار سلیمانی است که روی خاکهای آنجا نقش بسته است .آنها خیال پردازیهای زیادی ازفرزند کویر ایران زمین کرده اند اما وقتی به تمام اسناد آنها مراجعه میکنی آنچه به آن دست پیدا میکنی فقط چند سطر از فعالیتهای او طی 30سال گذشته بهمراه 5قطعه عکس است .
 



ادامه مطلب


نوشته شده در تاریخ چهار شنبه 14 آبان 1390 توسط علی جعفری

برچسب ها: حاج قاسم سلیمانی  فرمانده سپاه قدس ترور  لشکر ثارالله 
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Blog Skin