پلاک 14
پلاک 14
دستنوشته ها ی یک خبرنگار

 

کسانی که باسازمانهای امنیتی آمریکا کمترین آشنایی دارن میدونن که این سازمانها ازلایه های مختلفی تشکیل میشن که هرکدومشون دایره فعالیتش جدا ازیکدیگه تعریف شده و هرکسی قادر به ورود به هسته های مرکزی یا همون لایه های میانی یا مرکزی نیست .

یکی از این سازمانهای امنیتی -نظامی پنتاگون یا همون وزارت دفاع ایالات متحده است که فقط در شمایل اداری دارای 7 لایه حفاظتی هست که 3لایه ابتدایی مربوط به حفاظت فیزیکی ساختمان پنتاگون و کارمندان و مدیران این مجموعه بشمار میره و ازلایه چهارم تا هفتم وظیفه حفاظت از شخص وزیر رو به عهده دارند.

اما جالبه بدونید که بعدازاینکه اوباما باواسطه های دیپلماتیک اولین نامه خودش رو به رهبر فرزانه انقلاب فرستادو ایشون به این نامه بی توجهی نشون دادن، روی میز شخص وزیر دفاع آمریکا (لئون پانتا) کاغذ ساده ای قرار گرفت که همین سادگی حساسیت وزیر رو در برداشت .

 

وقتی پانتا این نامه به ظاهر ساده رو باز کرد کاغذی از داخل پاکت بیرون اومد که روی اون آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیده میشد.درحالی که چشمان وزیر دفاع آمریکا داشت ازحدقه میزد سریع نامه تا خورده رو صاف کرد و از ابتدای اون شروع کرد به خوندن .

عرق سردی روی پیشونی وزیر نشسته بود باورش براش خیلی مشکل بود برای اینکه مطمئن بشه درست داره میبینه یه بار دیگه به آرم نامه نگاه کرد.شاید باخودش فکرمیکرد این نامه یکی از دوایر داخلی پنتاگون باشه و ازبس بفکر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده این تصور براش پیش اومده اما انگار خواب نبود برای همین یه بار دیگه نامه رو شروع کرد به خوندن .نامه یک خط و یک اسم به جای امضاء داشت خیلی ساده و روان نوشته شده بود:

" اگر لازم باشد از این هم نزدیک تر خواهیم شد "

 قاسم سلیمانی

فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران

 

انعکاس این مطلب در سایتها و وبلاگها:

شبکه خبری البرز

شبکه خبری زلال نیوز

وبلاگ نیروهای ویژه ایران

 


نظرات شما عزیزان:

pouya
ساعت11:44---25 دی 1393
مااینیم دیگه

مهدیه
ساعت22:22---6 دی 1393
حاج قاسم ما بهت افتخاااااااار میکنیم.

آینه
ساعت1:13---11 آذر 1393
سلام
چشم حسودکور
بیاد۴۱ثارالله


ایران
ساعت17:37---7 آذر 1393
دوستانی که منبع خبر خواستن به اجتماع و اتفاقاتش مراجعه نمایند. پس از این اتفاق کنگره آمریکا مصوبه ای تصویب نمود که در آن خواهان ترور هر چه سریع سردار عزیزمان حاج قاسم سلیمانی شدن. و این حکم به گوش تمام جهانیان رسید بنشینید و فکر کنید ببینید چه اتفاقی افتاده که کنگره ترور سردار را خواهان شده. درود بر غیرتت ایرانی.

ارتین
ساعت13:51---1 شهريور 1393
احسنت سردار خیلی حال کردم

sina
ساعت13:29---14 مرداد 1393
دمتگرم سردار حال کردماااااا

مدافع حرم
ساعت4:35---26 تير 1393
آفرین برشما200امتیاز...تازه این گوشه ای ازکارهای سپاه قدس ایران است.بااذن جهادرهبرسیدعلی خامنه ای(مدظله العالی)75میلیون نامه روی میزوزیردفاع آمریکاقرارمی گیرد.

جواد بیانی
ساعت3:19---14 ارديبهشت 1393
بهت افتخار میکنم سردار


رضا
ساعت13:14---13 بهمن 1391
این مطلب رو متاسفانه تو فیس بوک هم انتظار دادن و وقتی من از دوستان منبع خواستم سایت شما رو دادم.ولی دوست عزیر اینکه نمیشه خبر به این جذابی و مهمی رو همینجور یه هویی بدون منبع پرتش کنین وسط اینترنت.شما کخ خبرنگار هستین باید اصول خبر نگاری رو رعایت کنین والا همه به بقیه نوشته هاتون هم شک میکن. بهتر نیست خودتون تاییدیه دفتر سردار سلیمانی رو بگیرین و به همه نشون بدین تا اینکه بگین اگه بخبر درست نبود دفتر سردار سلیمانی این همه وقت نمیذاشت خبر درز کنه!!!

روشن
ساعت2:16---4 دی 1391
حالا اینکه درجه ی حرارت اون قطرات عرق روی پیشونی چقدر بوده؟ سرد بوده یا گرم بوده.... رو کاری ندارم
فرض میکنم چاشنی راوی بوده
فقط خیلی دوست دارم اول از همه واقعا چنین اتفاقی افتاده باشه
بعد هم اینکه بدونم سردار سلیمانی چنین متنی رو به فارسی نوشته بوده یا انگلیسی؟ دوست دارم فارسی بوده باشه ولی با این توصیفاتی که شده ...


نگاه نو
ساعت20:58---22 آبان 1391
با سلام
من این مطلب را در چند وبلاگ و شبکه های اجتماعی دیدم اما بدون کوچکترین اشاره به منبع خبر.
اگه منبع موثقی دارید لطفاً قرار بدید.

با تشکر


م.ح
ساعت17:28---6 مهر 1391
با عرض تاسف هیچ کدوم از سایت های خبری داخلی در این مورد منبع قابل قبولی به حساب نمیان. مگه قضیه ی انداختن لوگوی پپسی روی ماه رو یادتون نمیاد؟

وبگرد
ساعت21:48---28 شهريور 1391
ببخشید فقط یه سؤال
اونجا دوربین مداربسته هم داشته که متصل به خبرنگارا باشه و ببینند عرق سرد بر پیشانی وزیر دفاع آمریکا نشسته و ریز رخداد و حرکاتشو ثبت کنن؟!!!!!!
کمی تخیلی نشد این نوشته؟!!!


hirsoft
ساعت1:21---1 شهريور 1391
آخر ما نفهمیدیم خبرنگارید یا مدیریت دولتی؟پاسخ: اولا که خبرنگاری حرفه منه و مدیریت رشته تحصیلیم. درثانی درمورد صحت مطلب میتونید به دفتر سردار سلیمانی مراجعه داشته باشید.البته اینکارم میتونید بکنید واون اینکه پیش خودتون قضاوت کنید این مطلب رو بعد ازاینکه روی وبلاگم گذاشتم چندین سایت خبری منتشرش کردن وتاحالا ده ها هزار کلیک خورده چندروزی هم ازماجرا گذشته .بنظرتون خبردروغ رو دفترسردار سلیمانی اجازه میده این همه مدت وبااین حجم منتشربشه و هیچ واکنشی هم وجود نداشته باشه؟!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









نوشته شده در تاریخ دو شنبه 30 مرداد 1391 توسط علی جعفری

برچسب ها: قاسم سلیمانی لئون پانتا پنتاگون نامه  اوباما سپاه قدس سازمانهای امنیتی آمریکا 
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Blog Skin