پلاک 14
دستنوشته ها ی یک خبرنگار

رویت هلال اول ماه فقط در 30دقیقه هنگام غروب خورشید وماه امکان پذیر خواهد بود که این زمان بدلیل آنکه تاریک شدن هوا پس از غروب نیاز به زمان دارد با کاهش 20دقیقه ای از این فرصت روبرو میگردد. استرس ایجاد شده برای استهلال کننده در 10دقیقه باقی مانده این امکان را که ممکن است هر بخار یا دود یا ابری با بازتابش نور به شکل هلال ماه دیده شود وجود دارد .




ادامه مطلب


نوشته شده در تاریخ شنبه 20 مرداد 1389 توسط علی جعفری

برچسب ها: عیدفطر هلال ماه مقارنه  

البرز همیشه مظلوم بوده و شیعه هم کم ازاون نداشته . همیشه مظلومان قناعت پیشه میکنن و کسانی که ظلمی گاهی بخاطراینکه آب به آسیاب دشمن نریزیم گرچه حق باماست ولی مجبور به سکوت میشیم . روایتی شنیدم که میفرمود : درد(قریب به مضمون) خودتون رو باغیردرمیون نگذارید چون اگردوست باشه ناراحت میشه و اگه دشمن باشه خوشحال .

 

خب بااین حساب بود که دوبار فیلتر شدن البرز اون هم درشرایط حساس سیاسی رو تحمل کردیم و علیرغم ضربه مالی و اعتباری شدیدی که به مازد لب به اعتراض بازنکردیم تا درشرایط عادی موضوع رو پیگیری کنیم .

وقتی البرز و شیعه نیوز همزمان فیلتر شدن حس کردم جریانی بدنبال گل آلود کردن ماجراست و نمونه های اون رو دراخبار نوروزی علیه دولت و با بکار بردن البرز و شیعه نیوز بارها شاهد بودم .گاهی ممکنه خودم ما نیز دچار اشتباه بشیم و به گمان دلسوزی دم به تله این دوستی های خاله خرس گونه بدیم .

همین نگاه باعث شدتا نامه زیر رو برای دوست عزیزم جناب آقای بحرینی مدیرمسوول شیعه نیوز بنویسم تا با انتشاراون آتش شعله نکشیده این فتنه رو همین جا خاموش کنم .




ادامه مطلب


نوشته شده در تاریخ یک شنبه 19 فروردين 1387 توسط علی جعفری

برچسب ها: البرز نیوز  شیعه نیوز  جعفری  بحرینی 
صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 صفحه بعد
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Blog Skin